FAQ

Mijn bestelling

Een product is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

In een dergelijk situatie is het het makelijkste om een mail te sturen naar info@vanleersum-interiors.nl. Bij een beschadigd product hebben wij foto's nodig van het geleverde product waarop de schade te zien is. In het geval van een verkeerd product, ontvangen wij ook graag foto's van het geleverde product.

Wij laten onze logistieke afdeling controleren of wij je direct na ontvangst van de foto's een ander exemplaar kunnen aanbieden.

Als omruilen niet mogelijk is, krijg je uiteraard je geld terug.

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Het makkelijkste is om ons even een mail te sturen naar info@vanleersum-interiors.nl, wij kunnen dan een indicatie geven wanneer het product weer op voorraad is.

Verzending en levering

Wat is de levertijd?

Voor de meeste producten in onze shop geldt een levertijd tussen de 1-3 werkdagen, bestellingen voor 16.00 worden dezelfde dag op de post gedaan.

Mocht de levertijd langer zijn, vermelden wij dit altijd in de omschrijving van het product.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is zeker mogelijk om je bestelling bij ons af te halen, voor het plannen van een afspraak kunt u ons mailen naar info@vanleersum-interiors.nl

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar de volgende landen: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk.

Retourneren

Wat is het retourbeleid van een online bestelling?

Ruilen of retour sturen mag tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Houdt er rekening mee dat je retour binnen 14 dagen na ontvangst wel bij ons binnen dient te zijn.

Het retourneren van een product/bestelling kan heel snel en eenvoudig, de onderstaande stappen worden weergegeven:

1. Stuur een mail naar info@vanleersum-interiors.nl met je retourmelding. In de retourmelding geef je precies aan wat je wilt retourneren.

2. Na ontvangst van je retourmelding ontvang je van ons een retour e-mail.

3. Open de mail en druk op Print je retourlabel.

4. Voer uw e-mailadres in en betaal.

5. Na betaling ontvang je een e-mail met het retourlabel. Plak het etiket op het pakket en bezorg het zo snel mogelijk op een Post-locatie.

Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt, ongemonteerd, onbeschadigd is en dat het artikel zich nog in de originele verpakking bevindt. De retourkosten zijn voor eigen rekening. U dient het artikel goed verpakt te retourneren vanwege de kwetsbaarheid van onze producten.

Wat is het retourbeleid van een aankoop in de winkel?

Voor het retourneren van producten die in de winkel zelf zijn aangekocht geldt het volgende:

1. Je beschikt over de originele bon.

2. Het product is ongebruikt, ongemonteerd, onbeschadigd en is voorzien van de originele verpakking.

Zijn er uitzonderingen op het recht retour?

De volgende producten kunnen niet retour:

Behang, verf, gordijnen, meubelen (banken, stoelen, tafels ed.), verlichting die speciaal besteld wordt, vloerkleden en alle andere artikelen die speciaal besteld worden omdat ze niet standaard deel uit maken van de winkelvoorraad. Als ook maatwerkartikelen, speciaal voor jouw gemaakt.  

In de omschrijving van het product staat aangegeven of deze wel of niet retour gestuurd kan worden.